Гарантія та сервіс
Гарантійне обслуговування
Всі представлені у нас товари є оригінальними та на них поширюється гарантія виробника. Термін гарантійного обслуговування вказаний на сторінці товару та може становити від 14 днів до 3 років, залежно від сервісної політики виробника. Якщо термін гарантійного обслуговування не вказаний на сайті, Ви можете його уточнити у менеджера магазину.
З усіма гарантійними товарами в комплекті йде гарантійний талон, накладна про оплату, все з прописаними датами продажу та печаткою продавця.
Для гарантійного обслуговування товару Ви можете звернутися безпосередньо до офіційного сервісного центру виробника.
Обмін\Повернення
Повернути або обміняти придбаний у нас товар Ви можете протягом 14 днів з моменту здійснення покупки згідно із "Законом про захист прав споживача".
Попередньо, будь ласка, переконайтеся, що:
- Товар не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, забруднень тощо);
- Збережено повну комплектність товару та цілісність його упаковки;
- На товарі присутні всі заводські ярлики, маркування та серійні номери.
Враховуючи технічну складність обладнання – його обмін та повернення відбувається на підставі укладання нашого сервісного центру.
Щоб повернути або обміняти куплений у нас товар, Вам необхідно:
- Зв'язатися з менеджерами нашого магазину за телефонами, вказаними на сайті та повідомити про Ваше бажання повернути чи обміняти товар.
- На Ваш e-mail буде надіслано бланк заяви на ремонт/повернення/обмін товару, який потрібно роздрукувати та заповнити, а також адресу нашого сервісного центру, куди потрібно надіслати товар.
- Доставити товар, який Ви бажаєте повернути/обмінювати до сервісного центру, разом із бланком заяви. Варіанти доставки товару до сервісного центру: - Особисто доставити товар до сервісного центру. - Надіслати товар транспортною компанією «Нова пошта» (Вартість доставки оплачується Вами згідно з тарифами перевізника)
- Протягом 14 днів з моменту отримання товару сервісний центр дає свій висновок щодо стану обладнання, після чого з Вами зв'язується наш менеджер.
Далі, залежно від Вашого рішення, Ви можете отримати назад гроші у розмірі повної вартості товару або обміняти товар на будь-яку іншу модель, доступну на той момент у нашому магазині.
Повернення грошей:
- Повернення грошей здійснюється у безготівковій формі. Для цього Вам необхідно надіслати на e-mail: i@click-click.biz.ua Ваші реквізити для зарахування коштів.
- Зверніть увагу! Якщо товар Вам доставили безкоштовно, при поверненні коштів, від суми буде віднято вартість доставки.
- Гроші надійдуть на Ваш рахунок протягом 3 робочих днів з моменту отримання реквізитів.
Обмін товару на іншу модель:
- З асортименту доступних у наявності товарів виберіть нову модель, на яку хочете здійснити обмін, та повідомте про Ваш вибір менеджерам.
- Якщо вартість обраного товару вища за вартість товару, який повертається, Вам буде необхідно доплатити суму різниці між двома товарами. Протягом 2 робочих днів з моменту отримання оплати за рахунком Вам буде надіслано новий товар.
- Якщо вартість обраного товару нижча за вартість товару, який повертається, Вам у безготівковій формі за попередньо вказаними реквізитами повертається різниця (див. пункт «Повернення грошей»). Відправлення нового товару здійснюється протягом 2 робочих днів з моменту отримання від Вас номенклатури нового товару.
Детальніше: https://click-click.biz.ua/warranty.html